2013. október 22., kedd

Essence colour & go - 122 chic reloaded

Imádom ezt a lakkot. Belopta magát a szívembe a gyönyörű meghatározhatatlan színe. Kár, hogy lecserélték :/ Lillyben láttam nemrég még pár darabot akciósan leárazva, de mivel ez még félig van nem akarok rá beruházni, akármennyire is kecsegtető ajánlat.



Amikor megtudtam, hogy a mellettünk lévő városban van Lilly (egy drogéria itt, szerbiában) sokáig hallogattam, hogy elmenyjek oda, aztán elmentem, és csalódottan ki is jöttem, mert nem volt Essence állvány. December 1.-én a barátommal elmentünk egy kiállításra Zentán, és bementem újra a Lillybe, és volt Essence állvány *-* Határozottan leemeltem a polcról, és megvettem. Megkérdeztem a pénztáros csajszit, hogy mióta van itt is essence, és akkor tudtam meg, hogy két hete :D Nade térjünk át a lakkra.

 


A szine szemet gyönyörködtetű. Ilyen gyönyörűséget még sose láttam. Lila, sárga, barna és zöld szinekben pompázik. Mielőtt felkentem volna a körmeimre csak bámultam. 


Az ecsete nekem nagyon hasznos, mert a sima, egyenes ecsetekkel mindig összekentem a körömágyamat mindenfelé. A szinét imádom, mindenféle fényben más a színe :) Mindenkinek mutogattam a családban, hogy nézd milyen. Kép sajnos nem készült róla, mert egy csomó lakkot befotóztam, és csak azután jutott eszembe, hogy le kellett volna fotózni, miután már mostam le. A drága perzsa cicuk pedig szétjátszották a lightboxomat :D A lakk nálam 3. nap körül kezd lepattogni fedőlakk nélkül :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése