2014. február 6., csütörtök

Havi instagram adag

Sziasztok. A januárom elég monoton volt, sok-sok tanulással, és vizsgával, de sok pillanatot megörökitettem.
Lessetek be ti is az én kis életembe :)

A tovább után sok képpel.
Sajnos az évem a lehető legrosszabbul kezdődött, ugyanis január közepén meghalt az unokabátyám, akinek jelentős szerepe volt az életemben, és nagyon szeretem :(


Mivel vizsgaidőszak volt, ezért rengeteget tanultam (vagyis próbáltam), amik mellé kellett egy kis agyserkentő is :D

 

meg persze voltak tanulás alatt elkalandozott momentumok is


Mivel közel 60 km-re tanulok a szülővárosomtól, ezért koleszos vagyok, és a szeretett kutyuimat nagyon ritkán látom. De amikor otthon vagyok hatalmasak sétálunk Mr. Snoopyval :)

 

Június tájékán letöröltem a régi blogomat, és megalkottam ezt, és megfogadtam, hogy lesz legalább hetente egy bejegyzésem. Fél év pihengetés után újra belelendültem a blogolásba, remélem továbbra is igy haladok majd :)





Ő pedig Á. a másik felem, a lelki társam, aki mindig vigyáz rám, megvigasztal, eltűri a hisztijeimet, és a távolság ellenére is kitart mellettem és szeret :)



És ami a végére maradt, az természetesen én vagyok, selfiekkel és néhány random képpel :)


 

 

Igen, smink nélkül is vállalom magam :D

Szeretnétek, ha a jövőben is lennének ilyen posztok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése