2014. február 2., vasárnap

Essence - 129 the boy next door

Sziasztok. Ma egy lakktesztet hoztam nektek egy gyönyörű szép, kék lakkról, a the boy next doorról.
Kattintsatok tovább a részletekért.



Ecset: Imádom a megújúlt essence lakkok ecsetét. Nekem nagyon bevált, imádom az ilyen ecseteket. Nem kenek össze velük semmit, mint egyenes társaikkal.


Textúra, állag: A lakk szerintem pont megfelelő sűrűsségű. Az első lakkom az új chick reloaded volt, de az annyira sűrű, hogy hiába imádom a szinét utálom a felkenését.

Fedés: Két rétegben tökéletesen fed.


Tartósság: Szörnyű. Csütörtökön felkentem, éjjel tanultam a vizsgára, pénteken felmentem a koleszbe, és amikor odaértem a mutató ujjamról hatalmas darabokban jött le a lakk. Fedőlakkal még nem próbáltam, hogy meddig birja, de ki fogom.
Megj: A tesztelés alatt álló lakkokat fedőlakk nélkül, de alaplakkal tesztelem.

Az utolsó kép a koleszben készült, telefonnal.
Ár/Érték arány: Akciósan vettem, 139 dinárért, ami kb. 375 Ft.
Nálunk az essence lakkok teljes áron 219 dinárba (590 Ft.) kerülnek, ami szerintem kicsit drága, mert a kedvenc Golden Rose lakkjaim 80 dinárba (215 Ft.) kerülnek. Ennyi pénzért kicsit többet vártam :/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése