2014. január 28., kedd

Francia manikűr - az én verzióm

Sziasztok. Mivel a párom és én is imádjuk, ezért ma egy francia manikűr elkészitési menetét láthatjátok.
Az én verziómon most akril virágok vannak, de szoktam matricázni és nyomdázni, kövezni is. Kattintsatok tovább, hogy láthassátok én mit használok :)


1. Oriflame Nail Boost


Imádom. Nekem nagyon jól bevált, sokkal gyorsabban nőnek tőle a körmeim ez a második üvegem belőle :)
Igazság szerint bele kell masszirozni a bőrbe, de én sokkal jobban szeretem, ha magától szivódik fel. Ezután pedig kézmosás.


2. Jöhet az alaplakk. 



Nekem három alaplakkom van, mindhárom Rimmeles. Most a whitener cimkéset használom. Ha nem diszitem ki a körmeimet, akkor ezt használom fedőlakknak is, mert kicsit fehéres, és pl. zöld lakkon próbáltam már, és undoritóan nézett ki. 


Élőben, ha nagyon közelről megnézzük vannak benne lila és kék mikrocsillámok, de ez a körmökön már nem köszön vissza.

3. Flormar Supermatte - M125


Ez a lakk egy olyan lakk, amiről azt hittem matt. Hatalmasat tévedtem. Egyáltalán nem matt, és 5 réteg után is egy az egyben átlátszanak a körömvégeim, úgyhogy majd lesz vele valami alapon elhasználom francia manikűrhöz, mert egy pici rózsaszines szint ad a körmöknek egy rétegben.


4. Maybelline Colorama - 51


Imádom a Flormarrar együtt használni. Az első használatnál a kettőnek együtt olyan természetes hatása volt, hogy azóta is ők az arany párosom francia manihez. Két rétegben kell felkennem.

1 réteg
2 réteg
5. Lila és pink akrilfesték


Most úgy gondoltam, hogy újra megpróbálkozok ezekkel a one stroke virágokkal. Igy sikerült:


6. Miss Sporty fedőlakk


Előtte a rózsaszin volt meg, de ezt sokkal jobban szeretem, sokkal fényesebb és tartósabb a manikűr vele.



+1 Essence express dry drops
 

Ha sietek valahová, akkor mindig előveszem ezt a lakkszáritót, nekem kb. 5 perc alatt kopogósra száritja a körmeimet. Mivel hosszú körmeim vannak 2-2 csepp megy a kis pipettából mindegyik körmömre :)


Remélem tetszett ez a kis összefoglaló. Ti használjátok valamelyik termékeket ezek közül? Szeretitek a francia manikűrt?

2 megjegyzés:

  1. Ohh, de jóó :D Milyen kézügyességed van :D Én nem tudnék ilyen virágokat festeni :|

    Szép manikűr lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Műkörmözök hobbyból, és sokat gyakorlok :)

      Törlés