2014. január 19., vasárnap

Golden Rose matte 03

Sziasztok. Ma hoztam tesztet egy nemrég vásárolt lakkról, ami nem más, mint a Golden Rose matt lakkja.
Ez az első matt lakkom, és nagyon imádom. Gyönyörű szine van.




Az ecsete pici, de nagyon könnyű vele dolgozni. 



Egy rétegben T-Ö-K-É-L-E-T-E-S-E-N fed. Rég tapasztaltam már ilyet körömlakknál, de én a biztonság kedvéért ráhúztam még egy réteget :)



És igen, hiába szép, meg jó fedésű, de egy nap után, fedőlakk nélkül ilyen szépen lepattog, pedig csak jegyzeteltem meg tanultam itthon :/

bocsi az életlen képért

De egy biztos, beszerzek még pár szint belőle. Ahol vettem ott még matt fekete, zöld és kék volt. Meg ki voltak pakolva a Jolly Jewels lakkok is, de nem nyűgöztek le, mert nekem vannak itthon hasonló belőlük, sokkal kevesebb pénzért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése