2014. január 19., vasárnap

Halogató Beauty Blogger TAG

Sziasztok. Tudom, hogy eltűntem egy időre, de sajnos tragédia történt a családomban, ami pont legrosszabbkor, a a vizsgaidőszakom közepén jött, és kissé magam alatt voltam, vagyok. De jöttem egy taggel, és épp készül még egy bejegyzés :)
Sokan megcsinálták már ezt a taget, ezért én is belevágok :)

1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint, amit csak ritkán használsz/követsz!
- Hidratálókrém. Elfelejtem :/
2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
- Igen.
3. Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
- Azonnal lemosom. utálom.
4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
- Általában nem sokáig, de volt egy idő, amikor kb. 2 hónapra arctonik nélkül maradtam, mert majd megveszem, majd akciós lesz alapon gondolkodtam.
5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
- Nincs ilyen.
6. Nevezz meg egy – nem a szépségápolással kapcsolatos – szokást, amit mindig halogatsz!
- Nappali tanulás jegyzetelés a vizsgákhoz.
7. Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?
- Igen
8. Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
- Nem :D
9. Rendezetten tárolod a smink és/vagy körömlakk készletedet?
- Igen!!!
10. Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
- Körülbelül két hetet :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése