2014. január 6., hétfő

Hajnövesztés #2

Sziasztok. Eltelt majdnem 1,5 hónap az első hajnövesztős bejegyzésem óta, és igy jövök egy kis updattel.
Egy kis rendszerezést vezettem be, hogy mi vált be, mit rakok félre egy ideig.
Miután megirtam az első hajnövesztős cikket kaptam egy hiperszuper fényképezőgépet, és le is fényképeztettem a hugommal a hajamat. Mostantól ő lesz a képfelelős, hogy ne kelljen az állvánnyal vacakolni :D
Ha szeretnétek többet megtudni, és megnézni a változást kattintsatok tovább.

Most járok a 2. flakon Panthenol végénél, és nagyon elégedett vagyok vele továbbra is :)

Lássuk mit használok jelenleg a hajamra
Amit lecseréltem egy időre:
  • Schauma Phyto - Caffeine sampon
  • Syoss Volume Lift sampon
  • Shauma Phyto - Caffeine balzsam
  • Gliss Kur Color Protect UV szűrős nem kiöblitendő balzsam

Amit jelenleg használok:
  • Syoss Repair Therapy sampon
  • Alverde Ultra Sensitiv sampon
  • Garnier Ultra Doux levendulás - rózsás balzsam
  • Kallos Keratin hajpakolás
  • Panthenol <3

Ami újdonság, az az alverdés sampon. Sok jót olvastam róla, és végül beszereztem magamnak. A balzsam pedig akciós volt a Lillyben, azért vettem meg. Jelenleg itthon vagyok karácsony óta, és a koleszben hagytam a balzsamomat, és az utánpótlását is. Hajvégápolót akkor szoktam használni, ha épp eszembe jut.
Ha jól emlékszem december 22-én lecsipkedtem a töredezett hajvégeimet egy éles hajvágó ollóval, amit nemrég vettem. :)
És akkor lássuk a jelenlegi helyzetet.


Elég sokat nőtt a hajam 1,5 hónap alatt. A hajvégeim mindkét képen vissza vannak pördülve kicsit, de szerintem a legfelső rétegeimet is látszik, hogy jól lenőttek már :) Nagyon örülök, mert én is tegnap, hajmosáskor vettem észre, hogy nőtt egy keveset :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése