2014. január 7., kedd

Haul #2

Sziasztok. Mostanában meglátogattam pár drogériát, és vettem egy csomó dolgot (mert jött az ösztöndijam. haha ) Meg is mutatom, hogy mit vettem, rendeltem az elmúlt egy hónapban. A kommentekhez megirhatjátok, ha szeretnétek valamelyikről tesztet látni :)

Pár essence lakk szerepelt az előző haul posztomban is, illetve most vettem észre, hogy az alverdés samponom meg még két balzsam lemaradt :)


Akkor lássuk miket is vettem: 
  • Zewa papirzsepik: Imádom az ilyen papirzsepiket, jobban szeretem ilyenekbe fújni az orrom itthon
  • Paloma papirzsepi: Volt rá kuponom a Lillyben, és féláron jóhogy megérte.
  • Rexona deo: Kezd elfogyni a golyós dezodorom, és sok jót hallottam erről a dezodorról, és szeretném kipróbálni
  • Szivacsos körömlakklemosó: Lora pulton volt ez az egy utolsó darab, és megvettem
  • Oriflame multifunkciós krém: Imádom. Mandulás, és nagyon jól puhitja a bőrt. A koleszben nagyon klóros a viz, és csunyán kiszáritotta a bőröm.
  • Milford teák: Magyarországon vettem, és kb. harmad annyiba kerül, mint itthon.
  • Essence, Maybelline, Avon, Gabrini, Lora lakkok
  • Oriflame körömnövekedést serkentő gél: Már használtam egyszer, és nagyon bevált, ezért egy akció keretében újravásároltam
  • Oriflame neo chic paletta Vintage Purple szinben: kicsit csalódás volt a paletta, de hozok majd róla tesztet :)
  • Kallos elixir hajszépitő olaj, aki lemaradt a képről, de csatolom :)



2 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a Lora körömlakklemosót, most épp epres van itthon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy gondoltam, hogy majd csak utántöltögetem valamilyen lemosóval, ha ürül :D

      Törlés