2014. március 31., hétfő

Hajnövesztés #4


Sziasztok. Bocsáááááánat a késedelemért. A nyakamon volt egy rakat zh, meg nem volt nálam a fotómasinám, úgyhogy nem tudtam képeket késziteni, de itt vagyok, épp nagy erőkkel tervezgetem a blogot. Elmúlt majd' két hónap a legutóbbi hajnövesztéses bejegyzésem óta, kicsit pihent a hajam is, egy hónapig nem használtam panthenolt sem (mert mindig elfelejtettem felrakni), de remélem van egy kis változás. Lássuk is miket használtam, és az összefoglalót :)




Most egy új fajta panthenolt próbáltam ki, mert ez volt akciós a dm-ben.

Imádom, sokkal jobban bevált, és tovább tart, mint az eddig próbált panhenolok.

Amit jelenleg használok:
  • Alverde Ulstra Sensitiv érzékeny bőrre való sampon
  • Elementa korpásodás elleni sampon
  • Garnier Ultra Doux levendulás - rózsás sampon
  • Garnier Ultra Doux levendulás - rózsás balzsam
  • Kallos Elixir hajszépitő olaj
    
Mostanában úgy vettem észre, hogy a hajam imádja a természetes alapú samponokat, balzsamokat, igy leváltottam őket. Az Elementás sampont kishazámban gyártják, méghozzá a városban ahol lakom. Remélem továbbra is jók lesznek ezek a termékek a hajamra, mert látom a hajamon is, hogy egészségesebb tőlük.

Ésakkor jöjjön az összefoglaló:


Sokat nőtt a hajam, csak mivel nem tudom normálisan, egyformára lekicsinyiteni a képet igy nem igazán látszik. Ha összehasonlitjátok a februári képpel a mostanit, akkor láthatjátok, hogy a hajam a pólómon lévő kisember alá ér :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése