2014. március 4., kedd

Havi instagram adag #2

Sziasztok. Bocsi a sok kiesést, tehnikai okokba ütköztem sajnos megint :/
Megirtam előre pár posztot, csak a képek hiányoznak belőlük, úgyhogy jöjjön a hónap kezdetén a februári insta adagom :)
Vigyázat! Cukiság adag is van :)



Rászoktam az egészséges ételeket, úgyhogy sok műzlit befaltam, gyümölcsjoghurttal, banándarabokkal...

 

...és továbbra is imádom a gyümölcssalátákat.


Limundorol rendeltem egy mobildoszt, ami gondolom az essence egyik trendkiadásában lehetett benne, amit egy hét után el is veszitettem nagyon sikeresen...

De már szerencsére pótoltam :)


Szerettem volna egy teát az egyetemi automatából... nem jött össze :/


A Valentin - napot hugival és nagy zabálással ünnepeltük. (A barátomnak odaadtam a Kiss me milkát :))


Nagy reményeket fűztem hozzá a Miss Univers-hez, de másnap már ilyen volt:


Persze foglalatoskodtam a blogommal is. Körömlakkokat vettem, teszteltem, videót vettem fel, amit végül nem tudtam felrakni, mert a movie maker nem volt hajlandó lementeni :/

 
 

És jöjjön a szokásos selfie adag :)

A szép márciusi időben a barátom pulcsija volt a legjobb a boltba szaladáshoz :)



Minion Rush az új kedvenc játékom, de egyenlőre a rekordom 167146 :C



És végül a beigért cukiság adag:



Kis perzsák születtek :)


Ez pedig egy jó testvéri szeretet. A nagy cica az A alomból van, a kicsi pedig a B alomból. Pici ennyire szereti a kisöccsét :D


Végül pedig két kutyusunk sétára várva.


2 megjegyzés: