2014. április 9., szerda

Elfogytak


Sziasztok. Nem olyan nagyon rengeteg dolog, de elfogyott pár termékem március folyamán. Kattintsatok tovább, hogy lássátok ezeket a termékeket.




- Bausch & Lomb ReNu MultiPlus kontaktlencse folyadék
Novemberben 10 év után átváltottam szemüvegről kontaktlencsére. Jelenleg a második üveg ilyen lencsefolyadékomat használom, és nagyon imádom. 360 ml elég volt nekem kb. 4,5 hónapra.
Újravenném? Már be is szereztem egy üveggel :)


- Syoss Repair & fullness szilikonmentes balzsam
Amikor megvettem imádta a hajam, nagyon jó szolgálatot tett, de egy hónap után minden megváltozott. A hajam másnapra tiszta korpa volt, két nap után pedig zsiroskenyeret lehetett volna kenni a hajamról. Nagy kinok közt fogyott el, örülök, hogy végre megszabadultam tőle.
Újravenném? Nem.


- Schauma Fito - Koffeines sampon és balzsam
Mint sokan én is a hajnövesztő hatása miatt szereztem be őket. A sampon kb. 2 hónapig tökéletesen működött, aztán úgy jártam vele, mint a Syoss balzsammal, és a hajam is borzasztóan kiszáritotta.
A balzsam pedig 1 hónapig birta csak. Száritotta a hajam, alig vártam, hogy elfogyjanak.
Újravenném? Nem



- Garnier Ultra Doux levendulás - rózsás balzsam
Nagyon puha tapintású lett a hajam tőle. Nagyon jó kis balzsam, egyedüli dolog, amit nem szeretek benne az a túlzott levendula illat hajmosás után, ami nálam 2 napig szokott érződni.
Újravenném? Újra is vettem, a samponnal együtt


- Alverde Ultra Sensitive sampon 
Ő a tökéletes sampon számomra, nagyon imádom. Semmi illata nincs, az állaga elég hig. A cimkéje szerint a minden napos hajmosáshoz tökéletes. Én szerdán és vasárnap szoktam hajat mosni, és igy is nagyon szépen tisztit.
Újravenném? Igen


- Oriflame Pure skin Blackhead clearing mask
Ez a maszk arra lett kitalálva, hogy az orrunkon/mellett ülő kis ronda fekete pöttyöket eltüntesse. Nekem nem vált be, undoritó állaga van, és amikor le kell mosnunk nyálkás valami lesz belőle.
Újravenném? Nem


- Gentamicin
Egyik csoporttársam ajánlotta ezt a gyógyszertári gyulladáscsökkentő kenőcsöt, mert történt velem egy kis baleset.
Itt, a koleszben két hete belázasodtam, ezért ittam izzasztó teát, belebújtam a műszálas pizsimbe, betakaróztam két műszálas takaróval és aludtam. Reggel jól kiizzadva ébredtem, sokkal jobban voltam. Aztán észrevettem, hogy valami nem stimmel. Gyönyörű duzzanatok jöttek ki a combomtól a térdemig és a hasamon. És ekkor eszembe jutott, hogy allergiás vagyok a műszálas anyagokra.
Ez a kenőcs segitett, hogy pár nap alatt elmúljon az egész, csak nagyon kis adag ez a 15g, majdnem kellett vennem még egyet, mert azt hittem nem lesz elég.
Újravenném? Igen



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése