2014. április 13., vasárnap

Haul #3


Sziasztok. Összevásárolgattam az elmúlt hónapban pár dolgot, amit most megmutatnék nektek.
Eredetileg egy videót is akartam csinálni, csak kaptam egy kis mandula + középfül gyulladást, fájó torokkal, ráadásul még taknyos is vagyok. Szóval marad az irásos - képes bejegyzés, amig vissza nem tér a hangom. Lássuk, hogy miket vásárolgattam :)




  •  Garnier Ultra Doux sampon és balzsam.


Nagyon bevált a balzsam, ezért megvettem hozzá a sampont is, remélem nagyon jó szolgálatot tesz mindkettő.
  • Panthenol

Állandó fogyótermék nálam. Ez már a sokadik üveg, természetesen a hajamra.
  • Rexona shower clean fresh deo

Sajnos elég izzadós vagyok. Egy ideig nivea golyósdezodorokat használtam, de egy idő után egyáltalán nem használtak, igy átváltottam erre. Ez a második doboz, és eddig tökéletes :)
  • Oriflame arcmaszk ecset

Szerettem volna egy ecsetet az arcmaszkokhoz, mert én utálom ujjal felvinni az arcomra őket. Ez pedig tökéletes. Tömött, puha és akciós volt :D
  • Avon colortrend tartós ajakrúzs - Raven

Imádom a vörös rúzsokat (a barátom meg utálja), és mivel láttam, hogy ez tartós megvettem. Másodszorra ide is ért, mert elsőre nem látták a rendelésem.
  • Oriflame korrektor paletta

Már nagyon régóta szerettem volna egy ilyen palettát, de sehol sem láttam. Egészen mostanáig.
  • Essence colour&go lakkok
172 splash! és 173 over the rainbow

Nálunk még csak most rakták ki az új szortiment pár új darabját. A hosszú listából, ami a telefonomba van elmentve csak három lakk figyelt ott (amiből egy élőben nem jött be), tehát amig el nem utazok Magyarországra biztos nem lesz több új szortimentes lakkom :C
  • Essence effect lakkok
02 baby, you're a firework és 12 bejeweled

Ezekből a lakkokből szintén csak háromfélét láttam az állványon. Egy érvágással ért fel.
  • Avon Speed Dry+ lakkok
Underworld; Lure; Enchanted Siren; Shipwreck

Amikor djkatynél megláttam a lakkokat tudtam, hogy nekem is kellenek, igy egy akció keretében megvettem mind a négyet :)


Ti mit szereztetek be mostanában?
Miről hozzak tesztet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése