2014. augusztus 4., hétfő

Haul #5


Sziasztok. Igen, megint pénzt költöttem :D Lássuk is, hogy mire :)



  •  Proculin lens lencsefolyadék
Mindig ReNu lencsefolyadékot használok, de mos elfogyott, és nem járok abba a városba, ahol szoktam venni, úgyhogy megnéztem a helyi gyógyszertár kínálatát, és erre esett a választásom. fele annyiba kerül, és 40 ml-rel több van benne. Különösen tetszik a kis "zseb" a palack hátulján, ahol az ajndék lencsetartó van. Nagyon hasznosnak találom, főleg ha egy hosszabb utazásra megy az ember lánya, mert így nem fog valahol a táskában tengődni a tartó, hanem ott lesz az üveg hátulján.

  • Zsályatea, csalántea és ricinus olaj
Mindegyik hajnövesztéshez kell. Csalán és zsályatea keverékkel szoktam leöbliteni a hajam hajmosás után, a ricinus olaj pedig a hajpakoláshoz kell, de mindenről szombaton részletesen beszámolok.

  • Essence Lash Princess szempillaspirál
Egyike lehettem azon szerencséseknek, akik a szortimentfrissítés előtt tesztelhettés ezt a spirált. hamarosan hozom a tesztet is! 
  • Kék masni alakú hajcsat
Hugommal mentünk egyik barátnőjének szülinapi ajándékot venni, és beleszerettem ebbe a cuki masniba




  • Avon Gel Finish lakk

Régebben kinéztem magamnak a gel finish lakkokat, de mivel a kedvenc sárga lakkom besűrűsödött volt okom megrendelni ezt a gyönyörű kanárisárga lakkot.
  • Avon Speed Dry + lakkok

Szerettem volna egy nudeosabb lakkot, és így esett a választásom a Ballerinára, ami élőben sokkal halványabb rózsaszín, csak a fények miatt látszik sötétnek. A Red redet pedig a legjobb barátnőm ajánlására vettem meg és imádom.

Ezt muszáj volt nektek megmutatnom. Múlt hét csütörtökön kentem fel ezt a ribis piros lakkot, a Red redet, és egyszerűen imádom. A mutató- és kisujjamon kopott le kicsit, meg a matrica kezd lejönni. 


Nektek melyik a kedvenc Avonos lakkotok?
Melyikről szeretnétek először tesztet látni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése