2014. július 30., szerda

Elfogytak #2


Sziasztok. Amint a kép is mutatja a legutóbbi bejegyzés óta elfogyasztottam pár dolgot. Hirtelen lett sok elfogyasztott cuccom, ugyanis kiköltöztem a koleszból, és ott is meg itton is folyamatosan gyűjöttem a flakonokat. De kezdjünk is bele.




- Swiss Panthenol Premium
Ez egy panthenolos testápoló, ami le volt akciózva. Gondoltam mért ne használhatnám a hajamra is? 250ml, de iszonyat gyorsan 2-3 hét alatt kifogyott, pedig nem használok sok panthenolt. Nagyon híg az állaga, lehet, hogy ez a ludas.
Újravenném? Talán

- Crystal Derma Panthenol emulzió
A kedvenc panthenolom. Már rengetegszer újravettem, és imádom. Egyetlen bajom vele a pumpás kiszerelés. Miután kifogy rengeteg marad még az üvegben, amit úgy kell kiütögetnem, mert a flakon kemény műanyag és szétvágni se bírom. Ha a másik panthenollal összeraknák a kettőt tökéletes lenne.
Újravenném? Igen


- EleMenta természetes növényi sampon korpásodás ellen
Imádom nagyon, ez az egyetlen sampon amitől tényleg nem korpásodik a hajam. Ennek van egy kistestvére is, ami egy korpásodás elleni tonik. Az is bevált amikor használtam. A fura ebben a samponban, hogy teljesen folyékony. Olyan, mintha teát öntenék a kezembe. 4 teáskanállal javasolnak belőle egy hajmosásra, és ez bőven elég is, mert nagyon jól habzik.
Újravenném? Már újra is vettem


- Alverde Ultra Sensitive sampon
Örök kedvencem marad, eddig ha jól emlékszem minden kedvences bejegyzésemben szerepelt. Imádom.
Újravenném? Mindig újraveszem


- Garnier Ultra Doux levendulás - rózsás sampon
Mivel a balzsam nagyon jól bevált nagy reményeket fűztem hozzá. Hiába. A hajam utálta, 1 nap után úgy nézett ki, mintha egy hete nem mostam volna.
Újravenném? Nem


- Garnier Ultra Doux balzsam
Imádta a hajam és én is, egyedül az illatával nem voltam kibékülve. Mivel nem cruelty free termék, ezért búcsúzom tőle.
Újravenném? Nem


- Balea Coffein Spülung balzsam
Egyetlenegy pozitívuma az illata. A hajam a használata után száraz volt, és tiszta korpa.
Újravenném? Nem


- B.U. heartbeat tusfürdő gél
Imádom. Az illata is Isteni. Az elsőt a hugomtól kaptam egy szettben a deoval, ez a második elfogyasztott flakonom. A kölnijét is megvettem.
Újravenném? Már újravettem


- Aquafresh szájvíz
Ez a legjobb szájvíz amit valaha használtam. Nem mar, csíp, nem golyóznak az erősségétől a szemeid. Előtte Listerint használtam, és az szerintem egy ólomfalat is átlyukasztana ha ráönteném. Jelenleg keresem a tökéletes, cruelty free szájvizet.
Újravenném? Igen, ha már nem tesztelnek állatokon.


- Dahlia olajos körömlakklemosó
Az egyik legjobb körömlakklemosó, amivel eddig találkoztam. Szépen leszedi a lakkokat, a kupakjában pedig körömápoló olaj van, ami sajnos nem fogy ugyanúgy, mint a lemosó, ezért a kupakot megtartom. Egyetlen dolog, amit nem szeretek benne, az a túlzottan is mű rózsaillat.
Újravenném? Igen

- Baš baš olajos körömlakklemosó
Állitólag acetonmentes, de ennek annyira büdös acetonszaga van, hogy a szobámban már nem is mertem vele lakkot leszedni.
Újravenném? Nem


- Rimmel London Nail rescue
Amikor megvettem imádtam ezt a 14 napos kezelést. De az utóbbi időben, minth megváltozott volna. Őszintén szólva szerintem megromlott. A körömlakktól a körmeim berepedeztek, a lakknak meg valami elviselhetetlen savanykás-alkoholos szaga lett, az állaga is sokkal folyósabb, így jobbnak láttam inkább kidobni.
Újravenném? Igen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése