2014. július 22., kedd

Essence - 172 splash!

Sziasztok. Ma egy igazán szép, nyárias lakkró hoztam egy tesztet. Észrevettem, hogy az Essencenek már van webshopja is, és így nagy esély van rá, hogy több hasonló lakkot még be fogok szerezni, és nem kell összefogdosott, kipróbálgatott drogériás termékekre vadásznom.


Ecset: változatlanul imádom az új essence ecseteket.


Textúra, állag: A sűrűség ennél a lakknál szerintem pont el lett találva. Egyedül azzal van bajom, hogy nagyon csúnyán csíkoz.

Fedés: Egy vastagabb, vagy két vékonyabb rétegben tökéletesen fed.


Szín: Imádom. Néha kék, néha zöld. Anyukám tegnap ezt kérdezte: "Mi ez az ufó szín a körmeiden?" Szerintem egy tökéletes nyári szín. :)

Tartósság: Harmadik napja van fent a körmeimen és semmi bajuk. Pedig szilvát szedtem és magoztm, mosogattam, gazoltam.

Ár/Érték arány: Még mindig túl drágának tartom az essence lakkokat. Oké, ez az egy megéri az árát teljes mértékben, de vannak társai amik egyáltalán nem.

Van aki szintén lecsapott erre a lakkra? Hogy tetszik az új logo és a fejléc? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése