2014. július 19., szombat

Haul #4

Sziasztok. Ezer éve nem jelentkeztem, felszivódtam, eltűntem. Ezért most bocsánatot kérek, egy nagyon durva lelki válságba kerültem, és rögtön jelentkezek egy videóval is, ami egy haul bejegyzés :) Remélem örültök :)))
A laptopom szervizben van, mert leszakadt az alaplapról egy chip és nem indult be, de jövő héten vagy következőn visszakapom, tegnap pedig anyum nem használt gépét összekötöttük a tvm-mel, és igy tudok bejegyzéseket is irni. :)

P.S.
Rájöttem, hogy gépről is tudom irányitani a fényképezőgépem videózás közben (Canon EOS 1100D) és ezért több videó várható majd (az eddigiekhez képest, mert ezt a videót 426 perc alatt tötötte fel), ugyanis ennek nem kihajtható a kijelzője és nem mindig rám fókuszál. De igy ennek most nagyon örüök :)
A hajamért meg bocsi a fejtetőmön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése