2013. november 27., szerda

Hajápolási rutin

Sziasztok. Régóta szeretnék újra hosszú hajat, ezért mielőtt közzé tenném az első cikkemet róla felrakom a hajápolási rutinomat is.
Rengeteg dolgot kipróbáltam már az évek alatt. Igazából amig festett szőke hajam volt, vagy amig nem kezdtem el serdülni egyáltalán nem foglalkoztatott a hajápolás. Azzal mostam ami volt, néha elmentem fodrászhoz. Azonban körülbelül két éve elkezdtem nagyon foglalkozni a hajammal, és kitapasztaltam, hogy mit szeret a hajam, és mit nem.
Három sampont használok felváltogatva. Minden hajmosásnál kétszer samponozok. Ezt jobban szereti a hajam.


Syoss Repair Therapy - Nagyon szépen helyrehozta a töredezett hajvégeimet, felhigítva használom.
Syoss Volume Lift - Már az első használatnál megemelte a hajam, ezt is felhigítva használom.
Schauma Phyto - Caffeine sampon - A hajam nagyon szereti. Szép fényes és csillogó lesz tőle a hajam.

Balzsamom csak 2 van, de azokat kb. fél - egy hónap után váltogatnom kell egymással. A balzsamokat sokkal gyorsabban megszokja a hajam, mint a samponokat.


Syoss Silicone Free conditioner - Egy ideig nagyon szerette a hajam, de aztán hirtelen megútálta, és száraz, gubancolódó lobonc lett tőle a fejemen.
Shauma Phyto - Caffeine balzsam - Imádom. Ezt a balzsamot akár két hónapig is birom használni egyfolytában, mert a hajam nagyon szereti.


A hugomnak derékig érő, göndör haja van. Ő használja ezt a Kallos Keratin hajpakolást, és amikor hétvégente otthon vagyok én is mindig belemászok, mert nagyon pihe-puha lesz tőle a hajam. Próbáltam nem felvinni a hajtöveimre, és tiszta seb és korpa lett tőle a hajam (állandó probléma), de ha felviszem a hajtöveimre másnap reggel egy szem korpa nincs a fejemen.

Két hajápolót szoktam hajmosás után használni, amit törölközőszáraz hajra felviszek, majd egy nagyon ritka fogú fésűvel átfésülök.


Gliss Kur Color Protect UV szűrős nem kiöblitendő balzsam - Még nyáron vettem, mert 2 évig növesztettem le a mesterségesen szőke hajamat, és nem akartam, hogy a nap kiszívja a hajam színét (nagyon hajlamos rá). Nagyon könnyen kifésülhetővé teszi a hajam.
Kallos Dry Ends Serum - Puhává varázsolja a hajvégeimet. Imádom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése