2013. november 12., kedd

Haul

Szijasztok. Amióta fent vagyok koliban elég sok mindent összevásárolgattam. Egy képen mutatok meg mindent, amit vettem az utóbbi időben. A kép minőségéért előre is bocsi, elfelejtettem felhozni a fényképezőgépem, és telefonos kép lett belőle.

Akkor lássuk szép sorrendben a cuccokat:
  • Panthenol - A hajamra vettem, nagyon szeretnék újra hosszú hajat, mint régen amilyen volt. Kb. 3 hete vágtam a hajamból, hogy egészséges legyen.
  • Shauma sampon - Kifogytam belőle, ezért újravettem. Imádom. Tele vagyok babahajakkal, szinte nem tudok velük mit kezdeni. Egy syoss samponnal és a balzsamával együtt használom.
  • Oriflame parfüm - Nemrég akció volt, 2 db parfüm olcsóbb volt, mint egy, ezért vettem a hugommal egyformát.
  • Rimmel fedőlakk - Azt hittem fehér lakk, az akciós polcról kaptam le. De itthon derült ki, hogy valami szinkiemelő fedőlakk. Francia manikűrhöz tökéletes lesz fedőlakk-ként.
  • Flormar matt lakk - Ez egy hatalmas csalódás és pénzkidobás volt. Rengeteg fogyott el belőle, pedig 2x használtam. Az oka pedig, hogy 5-6 rétegben is éppenhogy fed, körömvégek átlátszanak, és egyáltalán nem matt.
  • Essence fedőlakkok - Tesztelésre vettem őket. Mindkettőt próbáltam már, és imádom őket
  • Essence sparkle sand lakkok - Muszáj volt megvennem, mert még nincs ilyen lakkom. A nude lakkot vadászom még, mert nem találtam egyenlőre.
  • Essence lakkok - Amikor feljöttem koliba nem hoztam magammal körömlakkot, és ezt pótoltam. Szerintem látszik, hogy a lila a kedvenc szinem :D A legvilágosabb akciós volt :)
  • Essence longlasting rúzs - Natural Beauty árnyalatban vettem meg, de nekem egyáltalán nem természetes, inkább sötét, és nem is olyan tartós, mint amilyennek mondják.
  • She szemöldökceruza - Imádom. Két hete vettem, minden nap használom, és mégis úgy néz ki, mintha nem is használtam volna. Maybelline szemöldökceruzám is van, és az 1 hét után feleakkora volt, mint amikor megvettem
Miről szeretnétek elsőként tesztet? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése