2013. november 27., szerda

Hajnövesztés #1

Sziasztok. Egy ideje foglalkozok a hajammal, és mivel 7.es koromban volt utoljára hosszú hajam szeretném azt a hosszt visszaszerezni. Csatolok is egy képet erről az állapotról.
A képért bocsi, ez volt az egyetlen kép ebből az időből.
Nyáron belevágtam a hajnövesztő projektbe. El is kezdeném a mesémet erről. Kattintsatok tovább :)
Megirtam a hajápolási rutinomat ezen bejegyzés előtt, és folytatásként belekezdenék a mondókámba, hogy eddig mit használtam a hajamra, és ezentúl mit fogok. De előtte egy kis mese, az én hajnövesztésem története.
Kislányként mindig hosszú hajam volt, ezt 2007-ben meguntam, és levágattam (fenti kép). Nagyon megbántam, dehát nincs mit tenni, elkezdtem serdülni. A serdülőkorral együtt rengeteg mindent csináltam a hajammal: melírozás házilag, melírozás fodrász által. Utáltam a melírozás utáni lenövést, ezért átfestettem a váll alá érő hajamat Skandináv szőkére. Fél év után ezt is meguntam, alul tűzpiros volt, frufrumban piros csíkkal. Ezt 3 hónap után meguntam, és visszafestettem tisztán szőkére. Egy év szőkeség taccsra vágta a fejbőröm, ezért elkezdtem lenöveszteni a hajam majd visszafestetni közben barnára - amit a szőke mindig ledobott. A serdülőkor alkalmával a hormonjaim összezavarodtak, és lassan kialakult a pajzsmirigy - alulműködésem is. Ezzel egyidőben a vastagszálú, sűrű hajam vékonyszálú, ritkává vált, aminek semmi tartása. Régen szögegyenes hajam volt, de mivel a szüleimnek is középiskola környékén kezdett begöndörödni a hajuk rám is ugyanez várt. Csak sajnos nálam az égiek elronthattak valamit, mert ez se nem göndör, se nem hullámos, se nem egyenes és így félhosszún sehogysem áll, ezért elkezdtem növeszteni. Az utolsó darab szőke lenőtt tincsektől tavaly augusztusban sikerült megszabadulnom, és elkezdtem ricinus olajat használni. Nőtt is a hajam tőle gyönyörűen. Hetente 1x használtam, 2 hónap után 5 centit nőtt a hajam. Nagyon megörültem ennek, és lelkesen folytattam a növesztgetést. Ezután pedig bejött a gebasz. 3 hónap használat után allergiás lettem a ricinus olajra. Csomókban hullott tőle a hajam, a hajvégeim pedig tisztára töredezettek voltak. Újra fodrász, és úgy voltam vele, hogy hagyom az egészet a francba. Közben csalánteáztam a hajam, de nem volt végül idegem hozzá.
Két hónappal ezelőtt megint elkezdtem kutakodni, és felfedeztem egy új dolgot: Panthenol!

Én ezt használom :)

Már egy hónapja használom, és 3 cm-t nőtt tőle a hajam :) Én sima 7,5%-os panthenol tartalmú panthenol emulziót használok. Egy kockás ingen próbálom majd szemléltetni a dolgokat. Sajnos otthon maradt a fényképezőgépem, így mobilos képeim vannak csak, remélem elnézitek nekem egy bejegyzés alkalmával.

Jelenlegi hossz és a koleszos fürdőnk :P
Száraz hajam
Benedvesitve
Panthenol emulzió tenyérbe pumpálva...
...és hajra kenve
Pár órát hagyom a hajamon, majd hajat mosok a hajápolási rutinomban említett módon.

Nektek van már tapasztalatotok a Panthenollal vagy más hajnövesztési technikával?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése